  • Data: 2005-02-03 17:48:43
    Temat: Re: Lodzki Urzad Skarbowy i problemyu z terminami:
    Od: "ferdzi" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wyczuwam jakies powiązania tej Pani z osobnikiem który napisam na mnie to
    > doniesienie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Karol

    Po pierwsze nie przejmuj się. Moja sprawa w UKS toczyła się 4 lata.
    Przedłużki moga przeyłać dowolnie długo (nawet po terminie). I nie ma na to
    siły.
    POnad to dostęp do materiałów przysługuje Ci na każdyn etapie kontroli.

    Pani napisała oczywistą głupotę, więc dla Cię byłoby najlepiej jeśli od razu
    wystawiła by decyzję, bo wtedy odwołanie w kieszeni. W obecnym stanie po
    prostu idź i zapoznaj się z materiałami. O ile nie masz dowodów, zmiana
    pracownika się nie uda. O warunkach zmiany mówi ustawa. Ponad to zauważ, że
    jeśli pisze takie głupoty, to znaczy że jest szansa, że narobi błędów
    FORMALNYCH, a te są najlepsze do uchylenia w IZBIE.
    NIe wyjaśniach jej oczywistych błędów, bo je naprawi. Niech akta świadczą
    przeciw niej. I poczytaj ordynację podatkową.

    ferdzi