  • 1. Data: 2006-10-23 19:33:44
    Temat: Likwidacja ulgi odsetkowej za mieszkanie
    Od: "Elvgreen" <e...@g...pl>

    Mam pytanie. Właśnie przeczytałem, że od pierwszego stycznia 2007 ma być
    zlikwidowana ulga.

    To co mnie niepokoi:
    "Ulgę można odliczyć w roku nabycia nieruchomości, a nie zaciągnięcia
    kredytu. Dodał, że podatnicy, którzy nabędą prawo do ulgi przed końcem 2006
    r., będą mogli odpisywać od dochodu spłacone odsetki od kredytu do końca
    2027 r."

    Kiedy staję się właścicielem mieszkania? Kredyt spłacam od listopada, umowa
    z developerem podpisana ale wpis do KW pewnie w przyszłym roku.

    I ew. jak można tę sprawę obejść?

  • 2. Data: 2006-10-23 22:05:11
    Temat: Re: Likwidacja ulgi odsetkowej za mieszkanie
    Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Elvgreen" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy staję się właścicielem mieszkania? Kredyt spłacam od listopada,
    > umowa
    > z developerem podpisana ale wpis do KW pewnie w przyszłym roku.

    Jeśli masz akt notarialny, to już jest Twoje, a jeśli masz tylko umowę, w
    której masz wrażenie, że jest napisane deweloper wybuduje dla Ciebie
    mieszkanie to właścicielem nie jesteś.
    Joanna
    http://www.jduszczynska.republika.pl/