    From: "Elvgreen" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Likwidacja ulgi odsetkowej za mieszkanie
    Date: Mon, 23 Oct 2006 21:33:44 +0200

    Mam pytanie. Właśnie przeczytałem, że od pierwszego stycznia 2007 ma być
    zlikwidowana ulga.

    To co mnie niepokoi:
    "Ulgę można odliczyć w roku nabycia nieruchomości, a nie zaciągnięcia
    kredytu. Dodał, że podatnicy, którzy nabędą prawo do ulgi przed końcem 2006
    r., będą mogli odpisywać od dochodu spłacone odsetki od kredytu do końca
    2027 r."

    Kiedy staję się właścicielem mieszkania? Kredyt spłacam od listopada, umowa
    z developerem podpisana ale wpis do KW pewnie w przyszłym roku.

    I ew. jak można tę sprawę obejść?