eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKsięgowość związana z pracownikiem na umowie zlecenie › Księgowość związana z pracownikiem na umowie zlecenie
  • Data: 2011-01-19 20:05:44
    Temat: Księgowość związana z pracownikiem na umowie zlecenie
    Od: Fenix <f...@y...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jak wygląda sytuacja akt osobowych w przypadku pracownika
    zatrudnionego na umowę zlecenie?

    Wystarczy dołączać listy płac, dowody księgowe dot. wynagrodzeń i
    opłaconych składek ZUS do dokumentów księgowych z danego miesiąca,
    natomiast "Akt osobowych" dla takich pracowników chyba nie trzeba
    tworzyć?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1