-
1. Data: 2011-01-19 20:05:44
Temat: Księgowość związana z pracownikiem na umowie zlecenie
Od: Fenix <f...@y...com>
Jak wygląda sytuacja akt osobowych w przypadku pracownika
zatrudnionego na umowę zlecenie?
Wystarczy dołączać listy płac, dowody księgowe dot. wynagrodzeń i
opłaconych składek ZUS do dokumentów księgowych z danego miesiąca,
natomiast "Akt osobowych" dla takich pracowników chyba nie trzeba
tworzyć?
-
2. Data: 2011-01-19 20:55:21
Temat: Re: Księgowość związana z pracownikiem na umowie zlecenie
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
On 1/19/2011 2:05 PM, Fenix wrote:
> Jak wygląda sytuacja akt osobowych w przypadku pracownika
> zatrudnionego na umowę zlecenie?
>
> Wystarczy dołączać listy płac, dowody księgowe dot. wynagrodzeń i
> opłaconych składek ZUS do dokumentów księgowych z danego miesiąca,
> natomiast "Akt osobowych" dla takich pracowników chyba nie trzeba
> tworzyć?
jakie akta osobowem, osób nie będących pracownikami ?
Chesz sie ewidentntie sądowi pracy podłożyć?
Jedyne "akta", to umowy i faktury w księgowości.
-
3. Data: 2011-01-20 06:45:12
Temat: Re: Księgowość związana z pracownikiem na umowie zlecenie
Od: "fart" <a...@u...wp.pl>
> jakie akta osobowem, osób nie będących pracownikami ?
> Chesz sie ewidentntie sądowi pracy podłożyć?
> Jedyne "akta", to umowy i faktury w księgowości.
Może nie akta, ale dokumenty potwierdzające stan zdrowia do wykonywania
danej pracy na terenie zleceniodawcy.
Czyli cos na kształt części beee akt osobowych.
pozdrawiam
fart