eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKsięgowość związana z pracownikiem na umowie zlecenie › Re: Księgowość związana z pracownikiem na umowie zlecenie
  • Data: 2011-01-19 20:55:21
    Temat: Re: Księgowość związana z pracownikiem na umowie zlecenie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 1/19/2011 2:05 PM, Fenix wrote:
    > Jak wygląda sytuacja akt osobowych w przypadku pracownika
    > zatrudnionego na umowę zlecenie?
    >
    > Wystarczy dołączać listy płac, dowody księgowe dot. wynagrodzeń i
    > opłaconych składek ZUS do dokumentów księgowych z danego miesiąca,
    > natomiast "Akt osobowych" dla takich pracowników chyba nie trzeba
    > tworzyć?

    jakie akta osobowem, osób nie będących pracownikami ?
    Chesz sie ewidentntie sądowi pracy podłożyć?
    Jedyne "akta", to umowy i faktury w księgowości.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 20.01.11 06:45 fart

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1