  • Data: 2006-04-25 14:24:23
    Temat: Koszty wynajmu czy jakies inne
    Od: maciek <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Wynajmuje mieszkanie. Ponosze oczywiscie w zwiaku z tym jakies koszty,
    na przyklad remonty. W zwiazku z tym mam pytanie czy takie koszty jak an
    rpzyuklad glazura i klej do niej czy koszt wodomierza moge wliczyc w
    koszty czy tez musze wypelniac PIT-D?
    I drugie pytane, nie jestem zameldowaney w mieszkaniu, tkore wynajmuje,
    wiec nie wiem jaki adres powinien byc na fakturze - czy zameldowania,
    czy mieszkania. I ostanie pytanie na temat faktury, czy musi byc na niej
    moi NIP?

    I teraz zostatnie pytanie, byc moze oczywiste, ale nie wiem czy na
    pewno. Zalozmy, ze w jakims miesiacu nie wynajmowalem mieszkania, albo
    co gorsze wynajmowalem, ale nieuczciwy najemca nie byl laskaw mi za nie
    zaplacic i jeszcze zostawil sterte rachunkow do zaplacenia. Czy w
    zwiazku z tym koszt czynszu moge za ten miesiac wliczyc sobie do
    rozliczenia rocznego? No i czy te zaplacone przeze mnie, nalezace do
    najmujacego rachunki tez moga byc moim kosztem?

    Z gory dziekuje za rady.

    Pozdrawiam,
    Maciek