eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient wypowiedział umowę i nic...Klient wypowiedział umowę i nic...
  • Data: 2006-04-12 05:36:35
    Temat: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Klient wypowiedział w regulaminowym terminie umowę o świadczenie usługi
    dostępu do internetu. Regulaminem był zobowiązany do zwrotu sprzętu. Minął
    już miesiąc od daty zakończenia umowy. W dalszym ciągu korzysta z internetu,
    nie zwrócił sprzętu.

    Jak to traktować?
    - kontynuacja usług, wystawić faktury wg cen dotychczasowych i żądać zapłaty
    na podstawie tego, że faktycznie używał,
    - wystawić faktury za używanie bez umowy (jest taka pozycja w cenniku - 2x
    większy abonament),
    - nieuprawnione korzystanie z sieci - art 267 kk

    --
    Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1