-
1. Data: 2006-04-12 05:36:35
Temat: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
Klient wypowiedział w regulaminowym terminie umowę o świadczenie usługi
dostępu do internetu. Regulaminem był zobowiązany do zwrotu sprzętu. Minął
już miesiąc od daty zakończenia umowy. W dalszym ciągu korzysta z internetu,
nie zwrócił sprzętu.
Jak to traktować?
- kontynuacja usług, wystawić faktury wg cen dotychczasowych i żądać zapłaty
na podstawie tego, że faktycznie używał,
- wystawić faktury za używanie bez umowy (jest taka pozycja w cenniku - 2x
większy abonament),
- nieuprawnione korzystanie z sieci - art 267 kk
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
2. Data: 2006-04-12 06:23:28
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
Jan Werbiński napisał(a):
> Jak to traktować?
> - kontynuacja usług, wystawić faktury wg cen dotychczasowych i żądać
> zapłaty na podstawie tego, że faktycznie używał,
brak podstawy do wystawienia faktury
> - wystawić faktury za używanie bez umowy (jest taka pozycja w cenniku -
> 2x większy abonament),
to tylko znaczy, że Twój cennik jest niezgodny z PT
> - nieuprawnione korzystanie z sieci - art 267 kk
>
Włamał się? Na czyjeś hasło? Bo przecież jego konto skasowałeś ;-)
Wezwać do zwrotu sprzętu, jeżeli przewidziałeś coś takiego to kara
umowna za brak zwrotu. Dalej (to też zalezy od tego, co masz w
regulaminach) może być zabór mienia i inne takie
M.
-
3. Data: 2006-04-12 06:47:37
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Hikikomori San <h...@g...pl>
Jan Werbiński wrote:
>
> Klient wypowiedział w regulaminowym terminie umowę o świadczenie usługi
> dostępu do internetu. Regulaminem był zobowiązany do zwrotu sprzętu. Minął
> już miesiąc od daty zakończenia umowy. W dalszym ciągu korzysta z internetu,
> nie zwrócił sprzętu.
Wypowiedznie umowy to dla was znak, ze nalezy zaprzestac ze swiadczyc
uslugi. Skoro dalej oglada sobie www to przekierujcie mu wszystkie
strony na wielka plansze - "w zwiazku z zakonczeniem umowy prosimy o
swrot przetu" - jak bedzi eto jedyne, co bedzie widzial to moze latwiej
mu bedzie oddac wszystko...
--
____________________________________________________
________________
Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f
-
4. Data: 2006-04-12 07:46:47
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
news:443c9ccb$1@news.home.net.pl...
> Jan Werbiński napisał(a):
>
>> Jak to traktować?
>> - kontynuacja usług, wystawić faktury wg cen dotychczasowych i żądać
>> zapłaty na podstawie tego, że faktycznie używał,
>
> brak podstawy do wystawienia faktury
Podstawą do należności jest świadczenie usługi. Faktura jest na żądanie
klienta.
>
>> - wystawić faktury za używanie bez umowy (jest taka pozycja w cenniku -
>> 2x większy abonament),
>
> to tylko znaczy, że Twój cennik jest niezgodny z PT
Innymi słowy to jest cena normalna, a umowa uprawnia do obniżonej.
>> - nieuprawnione korzystanie z sieci - art 267 kk
>>
> Włamał się? Na czyjeś hasło? Bo przecież jego konto skasowałeś ;-)
Nie skasowałem. Nie muszę. Nie ma takiego obowiązku w regulaminie i nie
słyszałem o takim obowiązku.
> Wezwać do zwrotu sprzętu, jeżeli przewidziałeś coś takiego to kara umowna
> za brak zwrotu. Dalej (to też zalezy od tego, co masz w regulaminach) może
> być zabór mienia i inne takie
OK, a co ze sposobem opłaty za korzystanie z sieci?\
Podobny problem ma wiele klientów korzystających latami z neostrady, którzy
myślą, że TP o nich zapomniała.
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
5. Data: 2006-04-12 07:47:57
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
news:443CA289.56C8C608@gazeta.pl...
>
>
> Jan Werbiński wrote:
>>
>> Klient wypowiedział w regulaminowym terminie umowę o świadczenie usługi
>> dostępu do internetu. Regulaminem był zobowiązany do zwrotu sprzętu.
>> Minął
>> już miesiąc od daty zakończenia umowy. W dalszym ciągu korzysta z
>> internetu,
>> nie zwrócił sprzętu.
>
> Wypowiedznie umowy to dla was znak, ze nalezy zaprzestac ze swiadczyc
> uslugi. Skoro dalej oglada sobie www to przekierujcie mu wszystkie
> strony na wielka plansze - "w zwiazku z zakonczeniem umowy prosimy o
> swrot przetu" - jak bedzi eto jedyne, co bedzie widzial to moze latwiej
> mu bedzie oddac wszystko...
Ale ja nie muszę tego robić. Poza tym wtedy nie wystąpiłby powód do
naliczania abonamentu.
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
6. Data: 2006-04-12 08:34:47
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Hikikomori San <h...@g...pl>
Jan Werbiński wrote:
>
> Poza tym wtedy nie wystąpiłby powód do
> naliczania abonamentu.
A teraz wystapil? Bo z postow nie wynika to jednoznacznie. Zalezy co
napisano w umowie.
--
____________________________________________________
________________
Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f
-
7. Data: 2006-04-12 11:15:39
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
news:443CBBA7.8AA99ABD@gazeta.pl...
>
>
> Jan Werbiński wrote:
>>
>> Poza tym wtedy nie wystąpiłby powód do
>> naliczania abonamentu.
>
> A teraz wystapil? Bo z postow nie wynika to jednoznacznie. Zalezy co
> napisano w umowie.
Fakt świadczenia usługi jest możliwym powodem. Bity są przesyłane, fakty
logowań w imieniu klienta w serwisach typ allegro i banki z mojego IP mają
miejsce. Jeżeli nie jest to świadczenie usługi, to co? Klient zna warunki i
korzystając z usługi chyba je akceptuje?
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
8. Data: 2006-04-12 11:44:29
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: "kermit" <d...@d...cds>
Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
wiadomości news:e1ibgu$omb$2@nemesis.news.tpi.pl...
| Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
| news:443CA289.56C8C608@gazeta.pl...
| >
| >
| > Jan Werbiński wrote:
| >>
| >> Klient wypowiedział w regulaminowym terminie umowę o świadczenie usługi
| >> dostępu do internetu. Regulaminem był zobowiązany do zwrotu sprzętu.
| >> Minął
| >> już miesiąc od daty zakończenia umowy. W dalszym ciągu korzysta z
| >> internetu,
| >> nie zwrócił sprzętu.
| >
| > Wypowiedznie umowy to dla was znak, ze nalezy zaprzestac ze swiadczyc
| > uslugi. Skoro dalej oglada sobie www to przekierujcie mu wszystkie
| > strony na wielka plansze - "w zwiazku z zakonczeniem umowy prosimy o
| > swrot przetu" - jak bedzi eto jedyne, co bedzie widzial to moze latwiej
| > mu bedzie oddac wszystko...
|
|
| Ale ja nie muszę tego robić. Poza tym wtedy nie wystąpiłby powód do
| naliczania abonamentu.
to po cholere trujesz doope na psp skoro nic nei musizz - skoro masz takie
podejscie do klienta to nei dziw sie ze w odwrotna strone tez to dziala.
skasuj mu wreszcie ten login i haslo i pofatyguj sie do klienta po odbior
sprzetu bo nigdy go nei zobaczysz.
p.
-
9. Data: 2006-04-12 11:59:54
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
Jan Werbiński wrote:
> Klient wypowiedział w regulaminowym terminie umowę o świadczenie usługi
> dostępu do internetu. Regulaminem był zobowiązany do zwrotu sprzętu.
> Minął już miesiąc od daty zakończenia umowy. W dalszym ciągu korzysta z
> internetu, nie zwrócił sprzętu.
>
admin się zwolnił, że nie ma kto mu internetu zablokować?
-
10. Data: 2006-04-12 12:21:16
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>
Jan Werbiński wrote:
> Klient wypowiedział w regulaminowym terminie umowę o świadczenie usługi
> dostępu do internetu. Regulaminem był zobowiązany do zwrotu sprzętu.
> Minął już miesiąc od daty zakończenia umowy. W dalszym ciągu korzysta z
> internetu, nie zwrócił sprzętu.
>
> Jak to traktować?
Jak prezent dla byłego klienta (usługi, bo sprzęt nie).
> - kontynuacja usług, wystawić faktury wg cen dotychczasowych i żądać
> zapłaty na podstawie tego, że faktycznie używał,
> - wystawić faktury za używanie bez umowy (jest taka pozycja w cenniku -
> 2x większy abonament),
W ogóle nie wystawiać faktur. Klient umowę wypowiedział, skoro chcecie
mu świadczyć usługi których nie zamawiał to przecież wam nie zabroni. Na
razie to świadczycie te usługi z własnej woli i za darmo.
> - nieuprawnione korzystanie z sieci - art 267 kk
>
Czemu nieuprawnione? Jeśli nie usuneliście mu konta i wchodzi na swoje
to jak najbardziej uprawnione.
Inna sprawa to zwrot sprzętu. Wypadałoby się upomnieć, a na przyszłość
zabezpieczyć w regulaminie przed opóźnieniami.