eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient wypowiedział umowę i nic...Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
  • Data: 2006-04-12 07:46:47
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:443c9ccb$1@news.home.net.pl...
    > Jan Werbiński napisał(a):
    >
    >> Jak to traktować?
    >> - kontynuacja usług, wystawić faktury wg cen dotychczasowych i żądać
    >> zapłaty na podstawie tego, że faktycznie używał,
    >
    > brak podstawy do wystawienia faktury

    Podstawą do należności jest świadczenie usługi. Faktura jest na żądanie
    klienta.

    >
    >> - wystawić faktury za używanie bez umowy (jest taka pozycja w cenniku -
    >> 2x większy abonament),
    >
    > to tylko znaczy, że Twój cennik jest niezgodny z PT

    Innymi słowy to jest cena normalna, a umowa uprawnia do obniżonej.

    >> - nieuprawnione korzystanie z sieci - art 267 kk
    >>
    > Włamał się? Na czyjeś hasło? Bo przecież jego konto skasowałeś ;-)

    Nie skasowałem. Nie muszę. Nie ma takiego obowiązku w regulaminie i nie
    słyszałem o takim obowiązku.

    > Wezwać do zwrotu sprzętu, jeżeli przewidziałeś coś takiego to kara umowna
    > za brak zwrotu. Dalej (to też zalezy od tego, co masz w regulaminach) może
    > być zabór mienia i inne takie


    OK, a co ze sposobem opłaty za korzystanie z sieci?\
    Podobny problem ma wiele klientów korzystających latami z neostrady, którzy
    myślą, że TP o nich zapomniała.

    --
    Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1