  • 31. Data: 2006-08-11 10:30:09
    Temat: Re: Kasa fiskalna i sprzedaż sprzętu telekomunikacyjnego, elektroniki
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <ebfjdr$nmr$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    Jan Werbiński <j...@j...com> wrote:

    > Drukuję faktury abonamentowe w jednym dniu okresu rozliczeniowego.
    > Teraz musiałbym co miesiąc dodatkowo do każdej faktury klepać paragon. Nie
    > mogę tego zrobić zbiorczo, tylko do każdej transakcji czyli xklientów x 12
    > miesięcy.

    Hm. To rzucam do dyskusji: a co zabrania zbiorczo (choćby w sensie: taki
    sam towar za taką samą cenę razy liczba sztuk)?

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 32. Data: 2006-08-11 13:45:06
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:jareks-BB5875.12300911082006@gigaeth-gw.news.tp
    i.pl...

    > Hm. To rzucam do dyskusji: a co zabrania zbiorczo (choćby w sensie: taki
    > sam towar za taką samą cenę razy liczba sztuk)?

    Prawo

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 33. Data: 2006-08-11 21:04:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 Aug 2006, Jarek Spirydowicz wrote:

> [...]
    [...]
    > Hm. To rzucam do dyskusji: a co zabrania zbiorczo (choćby w sensie: taki
    > sam towar za taką samą cenę razy liczba sztuk)?

    Ciekawy "towar", ten abonament, nie uważasz?
    ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 34. Data: 2006-08-14 12:39:02
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0608112303420.3572@athlon>,

    > [...]
    >
    > Ciekawy "towar", ten abonament, nie uważasz?
    > ;)

    To usług (nawet usług handlu) przez kasę nie wolno? ;)

  • 35. Data: 2006-08-14 19:53:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Aug 2006, Jarek Spirydowicz wrote:

    > To usług (nawet usług handlu) przez kasę nie wolno? ;)

    E tam zaraz nie wolno... do Janowego posta nie pasują ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)