  • 1. Data: 2006-07-06 06:36:49
    Temat: PCC-1 a podpisy stron
    Od: "Alter Ego" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kupiłem samochód od osoby prywatnej, jako że nieczęsto to robię to nie
    wiedziałem, że do zapłacenia haraczu potrzebny jest jakiś specjalny druk.

    Zapłacę w ostatnim możliwym terminie (tak jak oni mi oddają nadpłatę) i wyślę
    ten druk pocztą - do tego momentu chyba wszystko jest OK.

    Problem w tym, ze poprzedni właściciel auta przebywa w tej chwili zagranicą i
    raczej nie da rady się w ciągu kilku dni podpisać.

    Mam zatem dwa pytania: czy na złożenie PPC-1 też jest 14 dni od transakcji czy
    moge to wysłac później a zapłacić wczesniej?
    Jeśli muszę to wysłać na dniach, to co się stanie, jeśli nie będzie na tym
    podpisu sprzedającego? Czy US zaakceptuje zapłacenie podatku, a sprzedającego
    wezwie do uzupełnienia druku czy za to są może jakieś kary (jakie zresztą
    kary, skoro podatek będzie zapłacony?)

  • 2. Data: 2006-07-06 07:15:41
    Temat: Re: PCC-1 a podpisy stron
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 06-07-2006 o 08:36:49 Alter Ego <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisał:

> [...]
    > sprzedającego
    > wezwie do uzupełnienia druku czy za to są może jakieś kary (jakie zresztą

    Najpierw zadzwon do US i zapytaj jaka jest wartosc tego auta bo podatek
    placi sie od wartosci
    rynkowej a nie od ceny transakcji..
    Moj ojciec jak kupowal to sie na to nadzial - oni tam maja tabele z cenami
    i jak cos jest
    za tanie to masz dodatkowe chodzenie.

  • 3. Data: 2006-07-06 15:18:00
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    t napisał(a):
    > Najpierw zadzwon do US i zapytaj jaka jest wartosc tego auta bo podatek
    > placi sie od wartosci
    > rynkowej a nie od ceny transakcji..

    Placi sie od wartosci rynkowej wzietej z tablic jesli jest ona nizsza
    niz ta na umowie!

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 4. Data: 2006-07-06 15:54:58
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 06-07-2006 o 17:18:00 Kocureq <a...@...stopce.pl> napisał:

    > Placi sie od wartosci rynkowej wzietej z tablic jesli jest ona nizsza
    > niz ta na umowie!

    A jeśli wartość rynkowa jest wyższa niż ta na PPC-1 o 33% i potwierdzi
    rzeczoznawca
    to jeszcze za rzeczoznawce zaplacisz

  • 5. Data: 2006-07-11 09:03:58
    Od: Arjos <a...@o...pl>

    t napisał(a):

    > A jeśli wartość rynkowa jest wyższa niż ta na PPC-1 o 33% i potwierdzi
    > rzeczoznawca
    > to jeszcze za rzeczoznawce zaplacisz
    Nie strasz- tak jest jedynie w wypadku prowadzenia sporu - nikt od
    razu nie woła rzeczoznawcy...