  • 1. Data: 2006-07-06 21:31:20
    Temat: samochód z kredytem
    Od: "g-line" <g...@g...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów. Właśnie rozpoczołem DG z KPiR i VAT. Chcę
    wciągnąć w ewidencję środków trwałych samochód i tu mam kilka pytań:
    1. Samochód jest własnością moją i żony doczytałem że nia ma żadnego
    problemu aby go wciągnąć w całości (o ile żona czywiście nie posiada własnej
    DG :-)).
    2. Samochód został kupiony na kredyt. Kredyt jest na moją żonę i na mnie (w
    tej kolejności). Czy i w jaki sposób mogę odliczyś odsetki od tego kredytu?
    3. Symbol KŚT to 741 a stawka amortyzacji to 20%.
    4. Auto było kupione w komisie za 45 000 w 07-2005 czyli wartość początkowa
    to 45 000. Jaka w takim przypadku będzie wartość amortyzacji początkowej.
    Czy może taka kwota jaka by była wynikiem amortyzacji od 07-2005?
    5. Czy wszystko jest takie pogwizdane że ja dziękuję? (na to niekoniecznie
    oczekuję odpowiedzi:-)).

    g-line