    From: "Egon Kranz" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Kasa fiskalna 2007 i 2008
    Date: Mon, 14 Jul 2008 19:28:33 +0200

    Witam,

    usiłuję doczytać się w zmieniających się Rozp MF w sprawie kas fiskalnych i
    pogubiłem się. Stan jest taki:

    - podatnik - ryczałt ewidencjonowany
    - VATowiec
    - większość sprzedaży to usługi dla firm
    - rozpoczęcie działalności 02-2007 i w tedy też pierwsze sprzedaże sprzedaże

    ale była też sprzedaż towarów (nie dostawa usług) dla osób fizycznych, a
    mianowice w kwotach:

    I półrocze 2007 - 17.000 zł netto
    II półrocze 2007 - 19.400 zł netto

    czyli 2007 razem dla osób fizycznych nie prowadzących działalności 36.400 zł

    I półrocze 2008 - 22.100 zł netto

    PYTANIE:

    czy podatnik już jest w "kasie fiskalnej", chodzi mi zwłasza o II półrocze
    2007, bo nie mogę się połapać w par.3 ust. 1 pkt 3) i 4 i 5, które się
    zmieniają i jakoś tak nachodzą na siebie. :)

    pkt 35 załącznika nie wchodzi bo wspomniana sprzedaż dla osób fizycznych
    jest dostawa towarów a
    nie świadczenie usług.

    pozdrawiam
    EgonK