eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak zapisać sprzedaż w KPiR+VAT czegoś co dostałem za darmo? › Jak zapisać sprzedaż w KPiR+VAT czegoś co dostałem za darmo?
  • Data: 2005-03-16 08:22:29
    Temat: Jak zapisać sprzedaż w KPiR+VAT czegoś co dostałem za darmo?
    Od: "JL" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    zajmuję się informatyczną obsługą firm. Prowadzę KPiR + VAT bez magazynu.
    Czasami dostaję za darmo i bez żadnej dokumentacji zlikwidowany sprzęt
    komputerowy, który mogę jeszcze za parę złotych sprzedać.
    Chciałbym móc wystawić na niego kupującym fakturę ale jak mogę sprzedać coś
    czego nie kupiłem?

    Przecież komputery to nie runo leśne...

    Czy jest to możliwe?

    JL