    From: "Pasjonat" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ile umów zlecen kiedy jest tez umowa o prace...?
    Date: 21 Sep 2006 12:42:21 -0700

    Witam Ekspertów :-) ...

    mam prosbe-pytanie i bede wdzieczny za pomoc:

    Mój znajomy zatrudnia u siebie ludzi na umowach o prace, gdzie
    oprócz stalej niezawysokiej pensji, placi im tez premie "do
    kieszeni"
    (wiecie w Polsce przy takich podatkach to niestety "normalka")

    Czy móglby on co miesiac zawierac z pracownikami umowy zlecenia
    (oczywiscie na inne czynnosci niz w umowach o prace... )
    I wtedy od tych umów zlecen placilby juz tylko skladke
    zdrowotna i podatek...

    Dobrze mysle...? Czy "przyjaciele" z ZUS sie zainteresuja...?

    Juz jestem wdzieczny za odpowedz Tym,
    którzy podziela sie Swoim wiedza i doswiadczeniem w tych
    sprawach...

    Uklony
    Pasjonat