  • Data: 2007-01-16 23:12:50
    Temat: Głupi kontrahent
    Od: "Adam" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest sobie firma Blue Media, która praktycznie zdominowała rynek doładowań
    telefonów na kartę przez internet.
    Przy doładowaniu można podać dane do faktury. Tak zrozbiłem.
    Na wszystkie doładowania firmowego telefonu na kartę przysyłali mi fakturę
    mailem.

    W pewnym momencie musiałem wykonać z tego telefonu dużo rozmów prywatnych.
    Nie chciałem, żeby się US przyczepił, więc postanowiłem doładować telefon z
    konta prywatnego, prowadzonego w innym banku niż firmowe.

    Jakież było moje zdziwienie, gdy i tym razem przyszła faktura z Blue Media.
    Okazało się, że mBank też z nimi współpracuje, choć nigdzie jawnie tego nie
    podawał.

    No to piszę do Blue Media, że jak to - że przecież nie płaciłem z konta
    firmowego, tylko prywatnego - w dodatku w innym banku. A oni na to, że to
    jest przypisane do nr telefonu i tyle. A jak nie chcę dostawać faktur, to
    mam wydrukować specjalny formularz rezygnacji, podpisać, podstemplować,
    przefaksować im, a oni łaskawie za 7 dni wypiszą mnie z systemu. Czujecie?

    Opieprzyłem ich i powiedziałem, że nie chcę więcej żadnych faktur, ale nie
    poskutkowało.

    Wczoraj znów doładowałem z prywatnego konta i znów przysłali mi maila z
    fakturą na firmę.
    Powiedziałem im, że jak są głupi, to będą mieli duże problemy, bo ja nie
    muszę i nie zamierzam księgować faktur, o które nie prosiłem.
    A w takiej sytuacji jeśli oni je sobie zaksięgują, to oni mogą mieć kłopoty.

    Czy mam rację? Czy coś mi grozi, jeśli nie zaksięguję tych ich gówien?
    Nawet podpisu wystawiającego nie mają, bo jako telekomunikacyjne ponoć nie
    muszą. Taki zwykły PDF na maila.