  • Data: 2009-05-27 12:56:05
    Temat: GUS - Ankieta Aktualizacyjna
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przysłali mi takie pisemko z GUSu i nie za bardzo wiem co z tym zrobić.
    Opisane jest to dość mętnie. Nie rozumiem wielu zapisów, ale dla przykładu
    pierwszy z brzegu:

    "Jeśli prowadzona jest działalność w więcej niż jednym miejscu, to w tej
    części podaje się wyłącznie opis działalności przeważającej podmiotu jako
    całości. W przeciwnym przypadku, w bloku PKD 2004 wskazuje się wszystkie
    rodzaje wykonywanej działalności wpisane w rejestrze REGON"

    O co tu chodzi o jakie miejsce, fizyczne gdzie się wykonuje działalność czy
    o jakąś pozycje gdzieś tam? Ja mam wpisane działalność na terenie całego
    kraju, to co mam wpisać?

    Wypełniał już ktoś z Was to dziadostwo i wie co się z tym robi?

    Jakie są sankcje za przekroczenie dwutygodniowego terminu odesłania?
    Jak oni sprawdzają kiedy to otrzymałem, to nie był polecony?

    Czy w związku z tym trzeba coś zgłaszać do US?

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM