  • Data: 2009-05-29 20:34:02
    Temat: Re: GUS - Ankieta Aktualizacyjna
    Od: tomasz karśnicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MariuszM pisze:

    > Dzwoniłem do babki i za kilkudniowe spóźnienie nie powinno być żadnych
    > konsekwencji

    Konsekwencje będą. Jak raz wypełniłem taką ankietę (też trochę po
    terminie), to teraz ZAWSZE wychodzę im w drodze losowania do wszystkich
    kretyńskich innych ankiet!
    Znajomi z branży, którzy "olali" ankiety (przesyłka do nas nie dotarła,
    strasznie nam przykro) mają święty spokój. GUS o nich zapomniał.
    Tomasz