  • Data: 2009-05-30 19:35:23
    Temat: Re: GUS - Ankieta Aktualizacyjna
    Od: "złodziejpodatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Konsekwencje będą. Jak raz wypełniłem taką ankietę (też trochę po
    > terminie), to teraz ZAWSZE wychodzę im w drodze losowania do wszystkich
    > kretyńskich innych ankiet!
    > Znajomi z branży, którzy "olali" ankiety (przesyłka do nas nie dotarła,
    > strasznie nam przykro) mają święty spokój. GUS o nich zapomniał.
    > Tomasz

    Jest dokładnie tak jak piszesz. Sprawdzone " organoleptycznie". Jakiś czas
    temu zaprzyjaźniona bizneswomen przyleciała z takim czymś do mnie z pytaniem
    co z tym zrobić. Poradziłem jej żeby zrobiła to co ja. Olać ciepłym moczem.
    Ale nie, była taka wystrachana że coś tam nabazgroliła i wysłała. Teraz
    przynajmniej raz w roku ( a czasem częściej ) coś dostaje, a ja mam święty
    spokój.