  • Data: 2004-05-31 16:31:13
    Temat: Faktury wewnętrzne
    Od: "Darek W." <a...@p...pop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szlag mnie pomału trafia jak przegryzam się przez kolejne pokłady kretyństwa
    wyprodukowanego przez to nieszczęsne Ministerstwo Finansów w związku z
    wejściem do UE (oczywiście nie winię Unii, tylko tych kretynów
    ministerialnych).

    To, że muszę jak głupi przepisywać niemiecką fakturę (kilkadziesiąt pozycji)
    i wyliczać cenę jednostkową i wartości dla każdej pozycji, przy czym
    dodatkowo znacznie rozjeżdża mi się wartość faktury z powodu kilkudziesięciu
    zaokrągleń cen jednostkowych to jeszcze zniosłem. Ale jaki mam do jasnej
    anielki zastosować kurs? Z dnia wystawienia oryginalnej, niemieckiej faktury
    czy z dnia wystawienia faktury wewnętrznej? Czy może mam antydatować fakturę
    wewnętrzną żeby jej data zgadzała się z niemiecką i pójść do pierdla za
    fałszowanie dokumentów? Z tych cholernych rozporządzeń nic nie wynika.
    Ma ktoś jakiś pomysł (poza tym żeby wysadzić w powietrze całe to
    ministerstwo, najlepiej w godzinach urzędowania, bo na to już sam wpadłem)?

    Darek
    (wkur...ony jak już dawno nie byłem)