  • Data: 2004-06-03 11:59:08
    Temat: Re: Faktury wewnętrzne
    Od: "andrzej d" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "meggi" <meggi@post_NO_SPAM_.pl> napisał w wiadomości
    news:c9n1ur$gj6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "andrzej d" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    > dniu
    > obowiązek
    >
    > tak, to dzis tez w gazecie prawnej wyczytalam...

    > uwzględnić
    > literalnie
    >
    > no wlasnie tu tez mam problem - bo przeciez teraz faktury za transport
    > zagraniczny
    > sa z Vatem 22%... wiec to bylo jakby podwojne 'ovatowanie'...
    > blagam, niech ktos sie wypowie...
    >
    > pzdr.
    > meggi

> [...]
    sposób aby do podstawy opodatkowania wliczyć wydatki dodatkowe, muszą one
    byc pobrane przez dostawcę kupowanego za granicą (tj np u Niemca) towaru
    dyskusyjne to jest ale ja nie wliczam tych kosztów do podstawy i niech sie
    co chce dzieje...
    No bo patrząc też od innej strony, do podstawy trzeba by też wliczyć część
    innych kosztów działalności, np telefony, papier, (toaletowy też) w jakiś
    tam sposób związanych z zakupem, a to juz byłaby paranoja do potegi
    pozdrawiam
    andrzej