  • Data: 2004-06-01 13:37:16
    Temat: Re: Faktury wewnętrzne
    Od: "Darek W." <a...@p...pop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wojtaszek" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:c9htg2$lta$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > par. 37 w rozdziale 14 rozporządzenia z dnia 27 04 2004

    A dokładniej ustęp 4. To wiedziałem. Tylko z tego rozporządzenia wcale nie
    wynika jednoznacznie czy kurs do przeliczania ma odpowiadać dacie
    oryginalnej faktury (niemieckiej) czy dacie wystawienia faktury wewnętrznej.
    Pani w moim US po dłuższym namyśle przychyliła się do mojego zdania, że
    chyba chodzi o datę oryginalnej faktury, ale pewna nie była. Powiedziała
    żeby się nie przejmować, bo i tak przy rozliczeniu różnicy kursowej po
    zapłacie faktury (odroczona płatność) wszystko się wyrówna. Racja, ale jak
    ktoś by szukał dziury w całym to różnie to może być. Po przeczytaniu
    artykułu w Polityce sprzed paru miesięcy o działalności różnych US-ów w dużo
    przejrzystszych sytuacjach wcale mi nie jest do śmiechu. A nad tymi
    przepisami pomału nie daje się zapanować taki pieprznik z nich zrobili.

    Darek