  • Data: 2002-05-27 15:42:17
    Temat: Dwa pytania - o VAT i o telefon
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie 1
    Prowadze DG, jestem vatmanem, KPiR.
    Od czego NIE MOGE odliczac VATu? Wiem, ze od paliwa (samochod
    dzierzawie od innej firmy, do 500 kg, osobowy) oraz od samej dzierzawy
    (chociaz nie do konca wiem dlaczego). Od czego jeszcze nie moge
    odliczac VATu?

    Pytanie 2
    Mam w domu i jednoczesnie w miejscu wyk. dzialalnosci (to to samo
    miejsce :) dwie linie telefoniczne.
    Moglbym jedna z nich przepisac na firme (cesja) i wliczac calosc
    (razem z abonamentem) w koszt bez billingow?
    Idac dalej tym tropem - jestem os. fizyczna, nazwa firmy to XXX Imie
    Nazwisko. Czy MUSZE robic cesje? Moze wystarczy f-ra wystawiona na
    imie nazwisko? Zaznaczam, ze mam 2 linie telefoniczne, w koszty
    wrzucalbym jedna.

    --
    - Tobiasz 'Tobi' Szlęk ------------\ ---- aukcje w sieci -------\
    - www.rower.xcom.pl -Rower OnLine- / ------------ www.adico.pl -/