  • Data: 2002-05-28 12:03:28
    Temat: Re: Dwa pytania - o VAT i o telefon
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0205272327320.10791-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...

    > [...]
    >
    > Optymista (że mu wyłożą jednym słowem). Na przykład
    > od hoteli w ramach delegacji :] (bo to podpada pod
    > "usługi turystyczne").
    > Nie licząc pułapek pt. "co pod co podpada" to weź
    > w garść ustawę o VAT, np:
    >
    > http://www.infor.pl/dane/index.html?akt_prawny=ok&ak
    t_id=p1

    > i przejrzyj wyłączenia.

    No, niestety trzeba poczytać. Powklejej sobie co ciebie dotyczy i wydrukuj
    aby mieć pod ręką

    > [...]
    >
    > Idąc dalej tym tropem, to chciałbyś żeby wszystko działało obosiecznie ?
    > (i urzędy *też* mogły uważać wedle uznania co twoje osobiste
    > a co należy do DG ?)
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Godfryd ma na mysli że jak nie rozdzielisz dokładnie co jest kosztem firmy a
    co nie to US też może nie rozdzielać na twoją niekorzyść. Przepisz w TP
    abonenta na firmę i masz czystą sprawę. Inaczej mogą być jakieś niejasności
    i kłopoty.

    WS