  • Data: 2011-05-08 14:58:19
    Temat: DG i zwolnienie lekarskie
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie pewnie lamerskie, ale jakoś mało mam obycia w chodzeniu na
    zwolnienia lekarskie.
    Od stycznia tego roku mam jednoosobową DG, płacę preferencyjny mały ZUS.
    Ubezpieczenie chorobowe te płacę, ale z tego co wiem, żeby móc dostać
    zasiłek - musi minąć 6 miesięcy. Rozchorowałam się i jutro idę do lekarza.
    Załóżmy, że dostałabym np.2 tygodnie zwolnienia. Co mi to daje?
    Proporcjonalnie obniżoną składkę ubezpieczenia społecznego? Co robię z
    oryginałem zwolnienia lekarskiego? Zostawiam u siebie?
    A jakie ograniczenia to na mnie nakłada? Firma działa głównie w internecie,
    ciągle jeszcze jestem na etapie jej rozkręcania i nawet będąc chora -
    mogłabym siedzieć przy komputerze i robić swoje. A jeśli będę musiała w tym
    czasie wystawić fakturę?

    marzatela
    http://www.szultaset.pl