  • Data: 2011-05-14 21:43:03
    Temat: Re: DG i zwolnienie lekarskie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 8 May 2011, SDD wrote:

    > Użytkownik "Marzena" <m...@g...pl> napisał

    > Jesli sie wyda, ze bedziesz siedziala i robila swoje - tracisz prawo do
    > ibnizenia skladki i do zasilku

    ...przyjęto...

    > Absolutnie niedopuszczalne.
    > Mozesz jednak zatrudnic zleceniobiorce

    Dla porządku:

    http://www.vat.pl/wlasciciel_firmy_moze_na_chorobowy
    m_podpisywac_faktury_faktury_vat_art_5233.php
    ...i oczywiście świadom jestem, że podaję link do VAT.pl :P, niemniej
    jest tam wskazanie na artykuł GP który jest *z datą* (2009-07-23)
    oraz podana sygnatura akt (II UK 359/08).

    Trzeba ustalić *za co* ta faktura, w kryterium "czy było przed chorobą".

    pzdr, Gotfryd