  • Data: 2002-12-13 09:00:57
    Temat: Czy należy zapłacić podatek dochodowy
    Od: Ender <m...@m...poczta.onet.pl.usun.malpe> szukaj wiadomości tego autora

    Opiszę krótko zdarzenie:
    Pracodawca wypowiedział mi umowę z art. 30. § 1 2) skorzystałem z
    możliwości odwołania się do Sądu Pracy(nie zgadzałem się z
    uzasadnieniem) o odszkodowanie z art. 45 §1. Gdy Sąd Pracy przysłał
    pracodawcy pismo procesowe pracodawca zgodził się na podpisanie ugody i
    wypłacił mi odszkodowanie z art. 45 §1.
    Czy należy odprowadzić od tego odszkodowania zaliczkę na podatek
    dochodowy, ewentualnie "uZUSowić" i jeżeli tak to kto jest w tym
    przypadku płatnikiem?