  • Data: 2002-05-09 19:15:33
    Temat: Co gdy ZGINEŁY mi dokumenty?
    Od: "dmowskir" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam taki problem jak w tytule, więc potrzebuje Waszej pomocy.
    W zeszłym roku z powodu utraty płynności finansowej zlikwidowałem
    dziesięcioletnią działalność gosp. U.S. wezwał mnie teraz do przedstawienia
    dokumentów z grudnia których... ...nie mam (nie wykluczone że przez
    przypadek pozbyłem się teczki z rachunkami z tego roku razem z innymi
    niepotrzebnymi już papierzyskami). Wiem że powinienem przechowywać rachunki
    przez pięć lat (może ktoś w dodatku zna konkretną ustawę która o tym
    mówi?), ale stało się i co teraz? Dla mnie jest oczywiste że U.S. nie
    uwieży w przypadek i... no właśnie nawet nie wiem jak teraz mogą mi dokopać
    (choć wiem że napewno mocno bo nieodpuszczą sobie takiej okazji). Dlatego
    proszę o Wasze opinnie, sugestie i rady, naichętniej z jakimiś konkretnymi
    ustawami i przepisami, a chociazby zasłyszanymi doświadczeniami innych w
    podobnych przypadkach.

    A może argument z nieoddanymi dokumentami przez U.S. w czymś mi pomoże?
    (poruszyłem go w wiadomości obok)

    Pozdrawiam i z góry dziękuje, dmowskir.