  • Data: 2002-05-11 08:10:32
    Temat: Re: Co gdy ZGINEŁY mi dokumenty?
    Od: Witold Grabowski <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10-05-2002 23:44, Użytkownik dmowskir napisał:
    > Dzięki za radę, ale napewno wszystkich nieodtworze. Zastanawiam się co
    > wzwiązku z tym mogą mi zrobić jeśli nieskompletuje całej dokumentacji?

    Spotkało mnie coś podobnego. Skradziono mi dokumenty za pół roku
    działalności. Pomimo protokołu policyjnego US "zalecił" mi odzyskanie
    dublikatów faktur zakupu. Nie wszystko odzyskałem i musiałem złożyć
    korekty deklaracji VAT i dopłacić (bez odsetek i kar). Może to łagodne
    traktowanie było wynikiem tego, że _sam_ fakt zaginięcia dokumentów
    zgłosiłem i podjąłem stosowne działenie.
    Co do możliwych kar za brak dokumentacji to się nie wypowiem - bo nie
    wiem.
    W Twojej sytuacji skupiłbym się na odtworzeniu żadanego miesiąca
    (dokumenty, ewidencje, remenent likwidacyjny itd.). Być może chodzi
    tylko o jakąś formalność (lub kontrolę krzyżową pojedyńczej faktury)
    i potem obie strony o wszystkim zapomną.
    Pozdrawiam. Witold Grabowski