  • Data: 2009-06-21 16:18:37
    Temat: Ciągłość numeracji faktur
    Od: "Adam.O" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam zamiar zmienić oprogramowanie do wystawiania faktur.
    Aplikacja w której wystawiałem dokumenty sprzedaży do tej pory numerowała je
    w formacie:
    "faktura vat nr x/2009".
    Program którego mam zamiar używać od lipca może numerować faktury w
    formatach:
    "faktura vat x / 2009", albo "faktura vat fs x / 2009".

    Zastanawiam się, czy powinienem po zmianie programu rozpocząć numerację
    faktur od nowa, rozpoczynając nową serię? Czy kontynuować numerację w
    kolejności?
    Czy sytuacja w której faktury do
    Pewnego momentu roku będą posiadały zapis:
    Faktura Vat nr 8/2009, a później Faktura Vat FS 9 / 2009, albo Faktura Vat 9
    / 2009 może zostać uznana za brak ciągłościnumeracji?

    Pozdrawiam
    Adam O