  • Data: 2002-06-17 19:14:26
    Temat: Brak potwietwierdzenia odbioru korekty faktury
    Od: Agata <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam klienta, ktory nieelegancko zrezygnowal z moich uslug - mianowicie
    przestal odbierac moje faktury. 31.05 dostalam zwrot dwoch faktur -
    kwietniowej i majowej. Poniewaz chcialabym odzyskac VAT, postanowilam
    wystawic korekty. No wlasnie: nie sadze, zeby klient potwierdzil mi
    otrzymanie tych korekt :-(

    Czy sa jakies praktyki, do ktorych w takiej sytuacji mozna sie uciec? W
    watku nieco wyzej ("Kolejnosc nr faktur") mowa o metodzie "podpinania
    faktur" - korekta + nieodebrana faktura + zwrot z poczty. Mozna? Jak
    silny jest ten warunek o potwierdzaniu korekty? Moze popodpinac, wyslac
    te korekty i poczekac na zwrot?

    Bede wdzieczna za wszelka pomoc.

    Agata