  • Data: 2002-06-18 09:58:21
    Temat: Re: Brak potwietwierdzenia odbioru korekty faktury
    Od: "Agata Wasilewska" <a...@n...spam.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    "Iwona" <i...@o...pl> wrote in message
    news:aemnfj$j0f$1@news.tpi.pl...

    > Czy faktura kwietniowa była wykazana w dekl. VAT-7 za IV?

    Tak.

    > Jeżeli tak to przymajmniej Ty przyznałaś się, ze sprzedaż nastąpiła. Tylko
    podpisana
    > faktura korygująca może pomniejszyć obrót. Jeżeli za maj masz kopię i
    > oryginał to możesz anulowć i nie wykazywać obrotu z tej faktury w dekl.
    > VAT-7 za V.

    OK. Chyba rzeczywiscie tak bedzie najlepiej. A te kwietniowa to moze sobie
    podaruje...

    > Zastrzeżenie - nie napisałaś za co wystawiasz fakturę.

    Jak rozumiem uslugi sa traktowane inaczej niz sprzedaz towarow. Chodzi o
    dzierzawe systemu informatycznego, wiec jest to chyba raczej usluga. Z kolei
    'dzerzawe' jest trudno wykonac. Nie wiem, czy wydzierzawiajacy korzysta, czy
    nie korzysta z systemu.

    Agata