  • Data: 2002-06-17 21:30:15
    Temat: Re: Brak potwietwierdzenia odbioru korekty faktury
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Agata <a...@t...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...spam.astercity.net...
    > Witam
    >
    > Mam klienta, ktory nieelegancko zrezygnowal z moich uslug - mianowicie
    > przestal odbierac moje faktury. 31.05 dostalam zwrot dwoch faktur -
    > kwietniowej i majowej. Poniewaz chcialabym odzyskac VAT, postanowilam
    > wystawic korekty. No wlasnie: nie sadze, zeby klient potwierdzil mi
    > otrzymanie tych korekt :-(
    >
    > Czy sa jakies praktyki, do ktorych w takiej sytuacji mozna sie uciec? W
    > watku nieco wyzej ("Kolejnosc nr faktur") mowa o metodzie "podpinania
    > faktur" - korekta + nieodebrana faktura + zwrot z poczty. Mozna? Jak
> [...]

    Ale czy nastąpiła sprzedaż/wykonanie usługi i co za tym idzie powstanie
    obowiązku podatkowego?
    Jeżeli tak no to VAt trzeba zapłacic bez względu na to czy odebrał fakturę
    czy nie.
    Ja bym podpiął zwróconą fakturę wraz papierkiem z poczty (kopertą).
    A jak nie było sprzedaży to korekta. Wysłać. Jak nie odbierze to tak samo
    jak wyżej.

    WS