  • Data: 2011-06-02 17:44:46
    Temat: Anulowanie faktury
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    25 maja wystawiłem fakturę za sprzedaż i usługę i wysłałem ją do
    klienta. Wystawiałem na podstawie moich notatek, w których miałem 20
    maja zakończenie działań. Niestety okazało się, że to była literówka i
    że zakończenie było 2 maja i że wtedy grzecznie wystawiłem fakturę.
    Klient otrzymał więc 2 faktury za to samo i oczywiście nie zamierza
    płacić za drugą. Czy można to jakoś odkręcić? Bo pojawiały się tu
    opinie, że usług nie można korektą, bo usługi przecie nie można oddać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek