  • 1. Data: 2004-11-16 18:15:41
    Temat: zwrot podatku UK
    Od: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>

    W czasie wakacji pracowalem w Londynie, praca byla legalna ale, ze bylem
    tam tylko na 3 miesiace wiec wszystko bylo na tymczasowych papierach.
    Zarabialem niewiele bo najnizsza krajawa czyli 4,5 funta na godzine.
    Czyli na tydzien po odtraceniu podatku i przeprawcowaniu 48 godzin
    dostawalem okolo 180 funtow. Lacznie do dnia wyjazdu odprowadzilem okolo
    220 funtow podatku. Wiedzialem, ze istnieje mozliwosc ubiegania sie o
    zwrot, ale po pierwsze nie mialem na to czasu bo pracowalem 6 dni w
    tygodniu, a 7 zwiedzialem Londyn, a kolejna sprawa jest to, ze
    absolutnie sie nie znam na tych sprawach podatkowych, a jakbym poszedl
    do kogos kto sie zna to pewnie z tej odzyskanej ewentualnie kwoty
    ztracilby 95 % jako koszty :P. Wiem, ze moze 220 funtow to nie duzo dla
    osoby ktora mieszka w Anglii ale dla mnie to bardzo duzo kasy. Cze teraz
    bedac w Polsce mam jakies szanse na zalatwienie spraw zwiazanych ze
    zwrotem taxu ? Mam ze soba wszystkie odcinki z tygodniowych wyplat oraz
    formularza P45 na ktorym jest wypisane ile odprowadzilem podatku,
    nazwisko itp.
    Czy mam szanse na odzyskanie czesci podatku ?

    Dodam iz w Polsce nie pracowalem i nie pracuje wiec nie mam dochodow.

    Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie sugestie.