  • 1. Data: 2004-11-16 15:23:24
    Temat: K.U.P. - zajęcia sportowe
    Od: "kasia_sl" <k...@w...onet.pl>

    No właśnie, czy osoba fizyczna prowadząca działalność
    gospodarczą może zaliczyć w k.u.p. koszt zajęć
    sportowych?

    Dla wyjaśnienia:
    jestem tłumaczem, prowadzącym niewielkie biuro
    tłumaczeń. Dwunastogodzinny dzień pracy sprawia,
    że - z konieczności i z rozsądku - korzystam z płatnych
    zajęć sportowych. Inaczej po dwóch miesiącach
    bezczynności kręgosłup zawołałby o L4.

    Sprawa - a jednak - poważna. Proszę o opinie.
    Kasia

  • 2. Data: 2004-11-16 18:55:46
    Temat: Re: K.U.P. - zajęcia sportowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Nov 2004, kasia_sl wrote:

    >+ No właśnie, czy osoba fizyczna prowadząca działalność
    >+ gospodarczą może zaliczyć w k.u.p. koszt zajęć
    >+ sportowych?
    [...]
    >+ zajęć sportowych. Inaczej po dwóch miesiącach
    >+ bezczynności kręgosłup zawołałby o L4.

    Zaaplikuj groups.google.pl -> zaawansowane, niniejsza
    grupa i hasło "okulary okularów", chyba kilka razy było.
    Nie sądzę żeby to się łapało pod BHP :]
    Bo "twoje wydatki zdrowotne" to mało kogo obchodzą,
    obowiązkowe nie są :[
    Też bym przynajmniej rower w KUP wciągnął ;) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)