  • 1. Data: 2004-11-16 15:19:45
    Temat: akcyza od automatow do gier
    Od: Jerzy Bąk <w...@w...pl>

    Witam,
    skladam automaty do gier, ktore po zalegalizowaniu sprzedaje lub
    pozostawiam do wlasnego uzytku (dzialalnosci gospodarczej). Czy od
    sprzedanych automatow mam zaplacic akcyze w wysokosci 17,6% i od jakiej
    podstawy mam go liczyc? Czy od automatow, ktore pozostawie i bede
    uzytkowal mam zaplacic akcyze 17,6% i od jaiej podstawy mam go liczyc?
    W pierwszym przypadku: tak i od ceny sprzedazy
    W drugim przypadku: tak od kosztow wytworzenia.
    Czy moje rozumowanie jest poprawne?