  • Data: 2013-05-21 14:28:29
    Temat: zmiana deklarcji vat z 13 na 14
    Od: POdatki <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    idę sobie złożyć deklaracje vat 7 za 04/13 a tu urzad skarbowy mowi nie
    na tym druku obowiązuje 14 ale nie mamy proszę przepisać deklarcje na
    druku 12 a więc druku strszego niż mój . deklaracja 13 niedawno weszła
    jako aktualna teraz 12 jest lepsza - czy to wszystko to nie paranoja ,
    mam prostą deklarację przepisałęm pola i jest OK ale po co to wszystko
    czy urząd nie mogł deklaracji w wersji 13 przyjąć ? Oj zmiana ekipy
    rządzącej jest konieczna