  • 1. Data: 2003-12-16 15:43:16
    Temat: złoto - Koncesja?
    Od: "Aa" <acom2(skasuj)@o2.pl>

    Witam
    Proszę o Pomoc, oto pytanie:
    Czy obecnie osoby prowadzące działalność gospodarcza i wykonujące w ramach
    prowadzenia tej działalności gospodarczej czynność związane z obrotem
    metalami szlachetnymi musza posiadać jakieś specjalne
    zezwolenie(zgłoszenie)?
    Czy jest to działalnośc koncesjonowana?

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2003-12-20 20:27:56
    Temat: Re: złoto - Koncesja?
    Od: "Roman" <t...@p...fm>

    Nie jest potrzebna żadna koncesja.

  • 3. Data: 2003-12-20 21:19:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Dec 2003, Roman wrote:

    >+ Nie jest potrzebna żadna koncesja.

    Aa nie pytał tylko o koncesję (art. 14 PDG) ale również
    zezwolenie (art. 27 PDG) bądź też zgłoszenia (poza PDG,
    wymagane ustawami szczegółowymi - np. "udostępnianie Internetu").
    Zeznaję że nie wiem, tylko czepiam się dla porządku żeby
    jasność była :) bo tak ktoś może wydedukować że skoro koncesji
    nie trzeba to nic nie trzeba (a *tego* nie piszesz).
    Na pewno "podpada się pod VAT".

    wKF: a możesz odpowiadać *pod* cytatem ? Znacznie łatwiej się
    komentuje i później czyta...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2003-12-21 09:59:32
    Od: "ag" <o...@g...pl>

> [...]
    > prowadzenia tej działalności gospodarczej czynność związane z obrotem
    > metalami szlachetnymi musza posiadać jakieś specjalne

    nie jestem w temacie dokładnie - ale widziałem w banku w krakowie przy
    kasach tabliczkę o obowiązku zgłaszania obrotu metalami szlachetnymi do
    jakiegoś biura w związku z ustawa antyterrorystyczną (chodziło o
    finansowanie terroryzmu) - tylko nie pamietam czy dotyczyło to zgłaszania
    samego faktu obrotem takimi metalami czy tylko zgłoszenia numeru konta które
    takie transakcje obsługuje - zatem pozostaje przejrzeć tą ustawę albo
    przepisy wykonawcze do niej

    pozdr

    opyros

  • 5. Data: 2003-12-21 14:33:05
    Od: " ...............Aa..............." <acom2(skasuj)@o2.pl>

    A to ciekawe, pierwsze słyszę.

    Bardzo prosze o wszystkie uwagi bo nie chciałbym popełnić błedu.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 6. Data: 2003-12-21 15:11:11
    Od: "ag" <o...@g...pl>

    Użytkownik " ...............Aa..............." <acom2(skasuj)@o2.pl> napisał
    w wiadomości news:bs4aj7$j8e$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A to ciekawe, pierwsze słyszę.
    >
    > Bardzo prosze o wszystkie uwagi bo nie chciałbym popełnić błedu.

    no z bliższych informacji mogę tylko podac ze było to w BPH mieszczącym się
    w Krakowie na rogu ulic Szpitalnej i Tomasza - ale pewnie w każdym banku czy
    większym oddziale można uzyskać takie informacje- byłem tam ze znajomymi i
    rzuciło mi sie to w oczy po prostu;

    pozdr

    opyros