  • 1. Data: 2003-12-16 13:59:19
    Temat: Mozna odliczyc zakup telefonu komorkowego?
    Od: "Michallo" <m...@g...pl>

    Witam.

    W zwiazku ze zniszczeniem poprzedniego aparatu telefonicznego musialem kupic
    nowy - padlo na zakup promocyjnego tak taka w Erze. Czy mam prawa odpisac
    sobie zakup telefonu (250zl)? Pracuje (etat) jako programista, po pracy
    ciagne legalne zlecenia (umowa zlecenie lub dzielo) - nowy aparat byl wiec mi
    potrzebny do kontaktow z praca i klientami.

    Pozdrawiam
    m...@g...pl

  • 2. Data: 2003-12-16 18:33:05
    Temat: Re: Mozna odliczyc zakup telefonu komorkowego?
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    mi
    > potrzebny do kontaktow z praca i klientami.

    Nie mozna.

    Jesli chcesz odliczac zakup aparatu (oraz rozmowy i abonament) zaloz DG i
    przepisz telefon na DG.
    Musisz rozwazyc co Ci sie bardziej oplaca - 20% oraz 50% zryczaltowane
    koszty od umow cywilnoprawnych czy rozliczanie wylacznie rzeczywistych
    kosztow w ramach DG. I stosownie do wynikow tych rozwazan albo zalozyc DG
    albo nie :)...

  • 3. Data: 2003-12-18 07:09:03
    Od: "MK" <i...@o...pl>

> [...]
    > koszty od umow cywilnoprawnych czy rozliczanie wylacznie rzeczywistych
    > kosztow w ramach DG. I stosownie do wynikow tych rozwazan albo zalozyc DG

    Przy DG jeszcze VAT można odliczać ...

  • 4. Data: 2003-12-19 15:17:04
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    DG