  • 1. Data: 2003-12-16 13:06:40
    Temat: [pomocy!] clo.. jak sie "odwoloac"?
    Od: "Czacha" <czachaaa@_WYWAL_TO_poczta.onet.pl>

    Witam

    Zglaszam sie do was z problemem. Gosc przesylajac mi paczke, ale nie wpisal
    na niej wartosci, pomimo tego ze opisal co jest w srodku.. no i teraz
    powstalo zamieszanie... brak wartosci... a towar wartosciowy...

    Czy ktos mi moze powiedziec, jak powinno wygladac pisemko do urzedu celnego
    z prosba o umozenie kosztow celnych na towar o wartosci ponizej $50? Na
    jaki artukul mam sie powolac??? Moze jest gdzie na sieci wzor takiego
    podania? Za chwile pogoogluje.. wiem ze powinienem to zrobic w pierwszej
    kolejnosci.. ale.. nie zawsze jest czas na wszystko ;-|

    Licze na jakas sensowna pomoc...

    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2003-12-17 17:43:25
    Temat: Re: [pomocy!] clo.. jak sie "odwoloac"?
    Od: "Arbi" <p...@p...pl>

    "Czacha" <czachaaa@_WYWAL_TO_poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
    > podania? Za chwile pogoogluje.. wiem ze powinienem to zrobic w pierwszej
    > kolejnosci.. ale.. nie zawsze jest czas na wszystko ;-|

    czesc

    do kazdej przesylki powinn byc zalaczona faktura lub rachunek - moze byc
    pro-forma. tylko na tej podstawie mozna okreslic wartosc towaru.
    najlepiej zadzwon do jakiejs agencji celnej, tam ci powiedza co robic.

    pzd