  • 1. Data: 2003-12-16 13:58:58
    Temat: Mozna odliczyc zakup telefonu komorkowego?
    Od: "Michallo" <m...@g...pl>

    Witam.

    W zwiazku ze zniszczeniem poprzedniego aparatu telefonicznego musialem kupic
    nowy - padlo na zakup promocyjnego tak taka w Erze. Czy mam prawa odpisac
    sobie zakup telefonu (250zl)? Pracuje (etat) jako programista, po pracy
    ciagne legalne zlecenia (umowa zlecenie lub dzielo) - nowy aparat byl wiec mi
    potrzebny do kontaktow z praca i klientami.

    Pozdrawiam
    m...@g...pl