  • Data: 2004-11-21 22:57:49
    Temat: zgloszenie vat-r
    Od: arekp <a...@p...wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Stoje wlasnie przed zlozeniem zgloszenia VAT-R i sie zgubilem przy
    punkcie C.1. Okolicznosci okreslajace obowiazek podatkowy a dokladnie
    punkt 28. Informacje ogolne.

    Podpowiedziano mi abym zakreslil punkty 1 i 7

    Troszke to dla mnie dziwne wiec prosze o pomoc.

    Generalnie planuje zajmowac sie tworzeniem serwisow internetowych oraz
    sprzedaza sprzetu komputerowego. Przy sprzedazy bede wystawial faktury VAT.

    Czy podpowiedziane punkty do zaznaczenia sa wlasciwe? Co potrzebujecie
    wiedziec aby pomoc mi w wypelnieniu tej deklaracji.

    Pozdrawiam
    Arek z rozlozonymi rekami i pekajaca glowa