  • Data: 2006-02-19 18:57:00
    Temat: zasiłek dla bezrobotnych i rozliczenie roczne
    Od: "szuwar" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich

    Mam takie problem:

    za pierwsze 3 m-ce 2005 dostawałem zasiłek dla bezrobotnych razem ok 1200
    dochód od tego potrącono ok 97 zł podatku poniewaz ubezpieczenie zdrowotne
    miałem od żony po tym okresie podjąłem pracę na umowę o pracę
    przy próbie rozliczenia zapomniałem o tym zasiłku i wyszło mi ze US ma mi
    zwrócic niewielka nadpłątę
    jednak po doliczeniu dochodu z zasilku okazało sie ze mam do zapłacenia
    spora sumkę
    juz sam nie wiem czy popełniłem gdzies bład czy to tylko mieszkam w takim
    kraju :):)

    pozdrawiam Marcin