  • Data: 2004-05-17 16:28:58
    Temat: zaliczka + WDT
    Od: "Siriux" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Nurtuje mnie kilka kwestii.
    Kontrahent z UE, któremu sprzedaję towar płaci mi zaliczkę. teraz moje
    pytanie: jak mam mu wystawić fakturę na tą zaliczkę? VAT 0% czy 22%?
    jezeli 22% to jak potem to rozliczyć gdy juz wystawię mu fakturę na całość
    towaru (0%)? Robił ktoś już coś takiego? HELP bo nijak do ładu z tym dojść
    nie mogę.
    Druga kwestia : czy zdarzyło się Wam wystawiać fakturę na zaliczkę z
    odroczonym terminem płatności (np przelew 14 dni) czy może jedynie słuszne
    jest wystawienie takiej faktury dopiero po otrzymaniu zaliczki?

    Pozdrawiam
    Siriux