  • Data: 2004-05-18 16:12:03
    Temat: Re: zaliczka + WDT
    Od: "Fin" <fin@[no_spam]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wiola" <p...@s...com.pl> wrote in message
    news:c8d5ua$7bm$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > --------------------
    > Im dłuzej czytam tym mam większe wątpliwości ale na szkoleniu tez jakos
    nie
    > bradzo to wiedzieli i raczej twierdzili ze nic sie nie zmieniło i
    > funckjonuje jak dawny eksport .Może ktoś inny tez to przerabiał i pomoze.

    Moim zdaniem obowiązek powstanie jeżeli wpłacone będzie więcej niż 50% oraz
    spełnione
    zostaną warunki w z Art. 19.12.1 i 19.12.2. Zarówno w przypadku eksportu
    oraz
    wdt (Art. 20.3). Warunek 19.12.2 był i pewnie nadal zostanie warunkiem
    abstrakcyjnym
    praktycznie nie wykorzystywanym w praktyce. Obowiązek podatkowy to jednak w
    tym
    przypdaku 0%, więc w większości przypadków po prostu nie powstanie, co nie
    znaczy,
    że w tym momecie powstanie obowiązek 22%!

    pzdr
    Fin