eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkizakup oprogramowania (licencja) przez Internet w Rumunii a koszty prowadzenia DG › zakup oprogramowania (licencja) przez Internet w Rumunii a koszty prowadzenia DG
  • Data: 2004-11-04 14:02:56
    Temat: zakup oprogramowania (licencja) przez Internet w Rumunii a koszty prowadzenia DG
    Od: "Krzysztof" <chs@o2KROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Jeśli ktoś to przerabiał, to proszę o pomoc/wyjaśnienie.

    Prowadzę jednoosobową DG (KPiR, VAT).

    Kupiłem oprogramowanie od firmy z Rumuni (firma z Rumunii jest twórcą tego
    softu), program, licencja i faktura przekazane drogą elektroniczną
    (fizycznie przez granicę nic nie przeszło). Płatność kartą kredytową,
    wystawioną dla osoby fizycznej (dla mnie), a nie na firmę. Transakcja karta
    rozliczona w $ za pośrednictwem niemieckiej firmy, która obsługuje
    transakcje online. Aplikacji nie sprzedaję dalej, tylko wykorzystuję do
    pracy.

    Czy mogę bez problemu wciągnąc ten zakup w koszty (chodzi o $300)?

    Posiadam fakturę (bez podpisu, wystawioną na moją DG) i wyciąg z karty
    kredytowej ($ przeliczone na PLN).

    Pozdrawiam!

    Krzysztof