eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwyrejestrowanie z VAT - co zrobić z odliczonym od VAT wyposażeniem › wyrejestrowanie z VAT - co zrobić z odliczonym od VAT wyposażeniem
  • Data: 2010-01-07 20:50:09
    Temat: wyrejestrowanie z VAT - co zrobić z odliczonym od VAT wyposażeniem
    Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Postanowiłem wyrejestrować się z VATu. W zwizku z tym mam pytanie:
    Mam drukarkę za ok 450 zł zakupioną w br. i 3-letnigo laptopa (ok 2.50 zł)
    Pani z KIP powiedziała, że od drukarki muszę zwrócić VAT, a od laptopa
    nie, bo jest zakupiony ponad 1 rok temu i kosztował poniżej 15.000 zł.
    Pani w okinku w moim US natomiast stwirdziła, że muszę zwrócić VAT od
    obydwu rzeczy i że mam zrobić "renament" likwidacyjny, bo kończę
    działalność opodatkowną VATem.

    Co konkretnie mam zrobić? W miarę możliwości proszę o podanie
    konkretnego przepisu.

    Pozdrawiam

    Przemek