eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwyrejestrowanie z VAT - co zrobić z odliczonym od VAT wyposażeniem › Re: wyrejestrowanie z VAT - co zrobić z odliczonym od VAT wyposażeniem
  • Data: 2010-01-07 21:04:07
    Temat: Re: wyrejestrowanie z VAT - co zrobić z odliczonym od VAT wyposażeniem
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 07-01-2010 o 21:50:09 cyklista <c...@i...pl> napisał(a):

    > Witam!
    > Postanowiłem wyrejestrować się z VATu. W zwizku z tym mam pytanie:
    > Mam drukarkę za ok 450 zł zakupioną w br. i 3-letnigo laptopa (ok 2.50
    > zł)
    > Pani z KIP powiedziała, że od drukarki muszę zwrócić VAT, a od laptopa
    > nie, bo jest zakupiony ponad 1 rok temu i kosztował poniżej 15.000 zł.
    > Pani w okinku w moim US natomiast stwirdziła, że muszę zwrócić VAT od
    > obydwu rzeczy i że mam zrobić "renament" likwidacyjny, bo kończę
    > działalność opodatkowną VATem.
    >
    > Co konkretnie mam zrobić? W miarę możliwości proszę o podanie
    > konkretnego przepisu.
    >

    Jednak pani uznała że masz skorygować odliczenia zgodnie z art. 90 ustawy
    o VAT, druga pani uznała że kończysz działalność i masz zrobić remanent
    zgodni z art. 14 ustawy o VAT. Osobiście wydaje mi się że pierwsza pani
    miała rację, ale głowy nie dam.

    --
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1